    From: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    <1...@p...pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <huj0qp$rh9$1@news.onet.pl> <2AaPn.23431$tY5.4611@newsfe17.ams2>
    <1...@p...pl> <9TsPn.23097$uf4.10931@hurricane>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    Date: Wed, 09 Jun 2010 00:34:52 +0100

    W dniu 2010-06-08 22:50, Jerzy Pastusiak pisze:
> [...]
    > do powiedzenia
    >
    > jak chce komus pomoc niech zrobi dobra strone, a nie zamula siec

    > o czym ty piszesz, osmieszasz sie
    >
    > widze, ze nie masz zielonego pojecia o interecie i tym co sie
    > w nim dzieje
    >
    > przeciez moje dewizy to:
    >
    > "Komputer wlaczony do sieci stanowi wspolne dobro wszystkich
    > jej uzytkownikow, a animowosc to zludzenie jego wlasciciela."
    >
    > "Tylko prawdziwe trole podpisuja sie prawdziwym nazwiskim."
    >
    > uwazam, ze obowiazkiem kazdego przyzwoitego czlowieka, ktory
    > ma jeszcze troche rozsadku jest tepienie takich skowronkow

    Krótko i zwięźle ujmę to tak:
    Albo napiszesz to po polsku licząc na ripostę, albo mam Cię głęboko w
    poważaniu patrząc na sposób w jaki zwracasz się do mnie. Bo jedyne co
    odczytuję z Twoich wypowiedzi to bezsadny brak szacunku do rozmówcy.
    I nie znajduję żadnego powodu, dla którego miałbym tolerować takie
    zachowanie względem mojej osoby.
    Gdybyś kiedykolwiek wybierał się na browara z swoimi znajomymi, to nie
    zapomnij wspomnieć jaki jesteś kozak... bo na tej grupie... to chyba
    stracisz szacunek.

    Jakich odpowiedzi spodziewasz się pisząc np:
    "aha, teraz bedziemy sie licytowali kto ma duzszy" - ??? Co to duzszy ?
    "rzesadzasz, juz w 1990 kosztowalo to chyba z 500 zl
    moge ci 1 , 2 dac
    internet to byl juz na 9600" ??? Co to rzesadzasz ? no i co mogę dostać
    1 i 2 ??
    "no potem to byl jeszcze skowronek - pdobny charakter" kto to jest
    pdobny ??
    " widze, ze nie masz zielonego pojecia o interecie i tym co sie w nim
    dzieje" - przyznaję... próbowałem cały wieczór połączyć się z
    Intereciem... i nic... i faktycznie nie mam zielonego pojęcia co się w
    owym Interecie dzieje...

    PS. Swoje dewizy to schowaj do portfela... a nuż się przydadzą... jak
    dawniej...

    Bez szacunku, pozdrawiam Miłosz.