  • Data: 2010-06-09 12:44:58
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do reszty grupowiczów a w szczególności panów Roberta i
    > Jerzego...
    > Wasza dyskusja rozpoczęła się od zwrócenia uwagi o pisaniu
    > w poprawnym stylu, a doprowadziła do eskalacji chamstwa w
    > wykonaniu ww. pisarzy.

    Moment, pokaż mi eskalację chamstwa (albo nawet samo
    chamstwo, bez eskalacji) w moim wykonaniu, OK? Chyba że
    myślenie inaczej niż Roman samo w sobie jest już chamstwem
    :-).

    > Dokładnie tak samo jak na ulicy... zwróć komuś uwagę na
    > niepoprawne zachowanie a bardzo prawdopodobne staje się
    > oberwanie po gębie.

    J.w. Napisałem że Roman sprawia wrażenie człowieka
    pozbawionego dystansu do swojej osoby, który łatwo się
    obraża. To jest moje odczucie, być może mylne bo osobiście
    go nie znam, oceniam po tym co czytam. Czy to chamstwo?

    > Jakkolwiek każdy z was pewnie przyzna jak bardzo nie znosi
    > chamstwa, to wielu uwielbia je jednocześnie uprawiać i
    > krytykować.

    Czy krytyka = chamstwo?

    > Wstyd Panowie... to właśnie sprawia że wielu ludziom
    > odechciewa się pisania na grupach, a co gorsza w
    > dzisiejszych czasach zostawiacie po sobie wieloletnie
    > pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez lata...
    > warchoły jedne.

    I kto tu zaczyna być chamem ;-). Pokaż mi jednego posta, w
    którym nazwałem Ciebie lub Romana np. warchołem ;-).
    Potwierdza się moja opinia o Wam podobnych, uzurpujecie
    sobie prawo do cenzurowania, dyktowania innym jedynie
    słusznego sposobu wypowiedzi, potępiania każdego kto ma inne
    zdanie :-). Uważacie że staż na grupie daje Wam takie prawo?
    Nie masz ochoty to nie pisz i nie czytaj, Twoja sprawa.
    Wyluzuj, i Ty, i Roman. Nic do Was nie mam, mogę normalnie
    rozmawiać, ale uważam że czepianie się ą, ę czy też ó na
    grupie stricte technicznej jest lekko dziecinne. Ja np.
    piszę z polskimi znakami, ale nie zawsze się to potem
    wyświetla, przynajmniej u mnie. I jaki to problem? Gorzej
    gdy ktoś zaczyna bluzgać, jawnie obrażać itd. Wtedy
    faktycznie staje się to niesmaczne i z takimi z reguły
    kończę konwersację...

    > Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są
    > ludźmi,

    A Wy oczywiście jesteście kryształowi ;-))). Wyluzuj
    człowieku....

    > a nie potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Z imienia i nazwiska przedstawiam się w oficjalnej
    korespondencji, nie mam życzenia żeby ktoś sobie moim
    nazwiskiem twarz wycierał na grupie. Wiem, najchętniej
    byście z Kol. Romanem (choć tego nie jestem pewny)
    wprowadzili taki wymóg, pod groźbą aresztu, ale raczej
    niedoczekanie ;-)))

    > Przepraszam resztę grupowiczów.

    Myślę że większości Grupowiczów to zwisa jak kilo kitu ;-)

    Pozdrawiam
    Robert