  • Data: 2013-12-15 16:15:43
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2013 14:30, Paweł Kasztelan pisze:

    > Jeśli ma to być mądra decyzja to trzeba się zastanowić czy
    > wolimy zapłacić np. 500$ za węgiel Rosji/Australi/Ukrainie
    > czy 1000$ naszym górnikom. Chociaż drożej to dla państwa
    > może być to bardziej opłacalne.
    przykro mi, ale tak się nieda. Polski górnik dołowy musi wyżywić siebie,
    co najmniej jednego pracownika na powierzchni i kilki leni którym się
    pracować nie chce. Zamknięta kopalnia bo niedochodowa - przynosi dochód
    zagranicznemu inwestorowi - mimo że pracują w niej polscy górnicy. ale
    zarządu jest zdecydowanie mniej, zero związków, zero niegospodarności.
    Tak więc dopóki w kopalni, stoczni, szpitalu ( i tak dalej) będzie
    straszył duch socjalizmu - nie będziemy zadowoleni z tego co w naszym
    państwie się dzieje.
    ToMasz