  • Data: 2013-12-15 16:25:06
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie jest takie proste, ponieważ w długim okresie A i B się skończą.
    > Dlatego A i B należałoby zużywać po to, by tworzyć bardziej sprawne C.

    Jak byłem mały, mówiono że ropy wystarczy na 30 lat, węgla na 100 więc
    Polska będzie potęgą. Gówno prawda jak widać. Oczywiście że węgiel i
    ropa się skończą, ale enegia atomowa? Czy nie jest to zbyt odległy
    horyzont czasowy? Tak czy siak, za 10 lat będzie trzeba coś zbudować, co
    będzie działać przez 30 lat. więc co? Będziemy durnie przekonywać
    reklamami w TV ze atom jest nieszkodliwy, spaliny węgla bardziej? Bez
    sensu - pozwólmy zdecydować polakom portfelami. jasne że nikt nie chce
    mieć elektrowni atomowej w pobliżu, ale to też da się załatwić! Tańszy
    lub nawet darmowy prąd w okolicy! Ilu ludzi przesiedlono aby wybudować
    autostradę? Może w okolicy elektrowni atomowej też trzeba? A moze takie
    elektrownie atomowe powkładać do starych kopalń? Najmniejsze generatory
    atomowe są chyba w łodziach podwodnych - więc powinno się to udać!

    ToMasz