  • Data: 2013-12-15 16:53:22
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > średnie odchylania temperatury, blabla,
    > i ona rośnie. Ciężko dyskutować z danymi

    Z jakimi danymi? Ze 100, czy 200 lat? Nasza planetka ma jakies 4,6mld
    lat, zycie wystepuje tu od jakis 650mln, cos, co przypimina czlowieka
    istnieje od kilkudziesieciu tys., przemysl to jakies 200 ostatnich lat.
    W swojej historii Ziemia bywala jednym wielkim wulkanem, bywala cala
    skuta lodem, bywala czesciowo kilka razy, bywalo wiecej tlenu, bywalo
    mniej, bywalo ekstremalnie sucho i goraco, bywalo goraco i deszczowo. To
    co dzis nazywamy anomaliami bylo powszechne i nikt sie temu nie dziwil.
    Nie bylo komu sie dziwic, a co za tym idzie, nie mial kto wplywac na pogode.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa