    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Fri, 26 Feb 2010 16:42:45 -0600

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hm7viu$s9s$1@news.onet.pl...

    > Chłopie, gdzie prawko to ty kupiłeś? Klakson służy do ostrzegania o
    > niebezpiecznej sytuacji. Nie do wyładowywania frustracji itp.
    > Dopiero to była niebezpieczna sytuacja, nie wiedziałem czy ostrzej mnie
    > nie przyciśnie.

    Zamiast klaksonu trzeba było użyć hamulców i ustąpić mu pierwszeństwa.

    A sugestia że kupiłem prawo jazdy jest z Twojej strony kolejnym przykładem
    buractwa. Burak jesteś na drodze i tu na grupie dyskusyjnej.

    > Lewy niedzielny kierowca. Zajebiste. Każdy któremu popsuje się samochód
    > to "lewy niedzielny kierowca".

    Nie, nie każdy. Tylko ten, który nie rozumie że jak już mu się popsuł
    samochód i ktoś go w między czasie OMIJA to trzeba go puścić
    przodem i nie trąbić tylko przyhamować aby uniknąć kolizji i konfliktu.

    > Weź przeczytaj to co piszesz zanim wyślesz, bo takie idiotyzmy ci
    > wychodzą.

    Ja rozumiem że chciałeś się pożalić, żeby Cię tu poklepano po plecach
    jaki to jesteś gość, pokrzywdzony i w ogóle i źle znosisz krytykę, ale
    postaraj się zrozumieć że nie miałeś racji na tym skrzyżowaniu...
    Nie wiem jak Ci to powiedzieć abyś zrozumiał - to nie Twoja wina
    że auto Ci zgasło - to każdemu może się zdarzyć, problemem jest
    to co się stało później. Twoje zachowanie po uruchomieniu auta
    było nieodpowiednie. Nie miałeś prawa założyć że on zajmie prawy
    pas po skręcie w lewo bo on mógł nie zauwazyć że Ty po rozkraczeniu
    się zdołałeś uruchomić auto i jedziesz w jego ślepej strefie przy boku...
    Zamiast trąbić jak potłuczony trzeba było zwyczajnie lekko zwolnić
    i nie byłoby żadnego zamieszania. Fakt, że piszesz że jechałeś za nim
    wzbudza politowanie na myśl Twojego buractwa a wymyślona
    historyjka o tym jak to gostek jechał bez prawka jazdy i cała ta
    bajeczka o policji to już kupa śmiechu za piątkę.

    > Ja pierdykam, ja mu wjeżdżam, co za tekst...

    No stałeś na skrzyżowaniu, on Cię ominął stojącego a Ty
    W CZASIE MANEWRU OMIJANIA RUSZYŁEŚ!!!!!!!
    To tak samo jakbyś stał na poboczu, ktoś Cię omijał stojącego
    a Ty mu wtedy pyk i ruszamy uderzając w jego drzwi...
    I jeszcze trąbił przy tym :-))) Ty ruszałeś po awarii silnika,
    to Ciebie omijano i widziałeś to, mimo że Cię omijano ruszyłeś
    stwarzając zagrożenie i zamiast przyhamować unikając kolizji
    zacząłeś trąbić jak potłuczony... Święty by się wkurwił :-)

    > A "naturalna"???
    > Więc tak: jeśli nie potrafisz sobie poradzić ze swoją frustracją i
    > wkurwieniem i uważasz że to jest "naturalna" reakcja - to bardzo
    > cie proszę, przestań jeździć, zanim kogoś zabijesz na drodze.

    Moją frustracją? Moim wkurwieniem?
    Człowieku - ja jestem najspokojniejszy na świecie...
    Znowu Ci się pomyliło z kim rozmawiasz?

    > EOT

    E... nie wierzę... napewno nam coś będziesz chciał tu dodać :-)