    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Sat, 25 Mar 2017 13:02:16 +0100

    news:oaubbp$k5g$1@node1.news.atman.pl...

    > No cóż, jak to się mówi - starość się Bogu nie udała...

    Raczej ludziom - nie umieją (niekoniecznie bezpośrednio zainteresowani)
    obchodzić się z nią.

    > Ale możemy się pocieszać nadzieją, że zanim do tego przykrego momentu
    > dojdzie, to nastąpi inwazja pozytywnie nastawionych kosmitów, którzy
    > podzielą się technologią nanotechnologicznej rekonstrukcji komórkowej,
    > przez co starzenie nie będzie postępować, a nawet może zostać cofnięte.

    Liczyć na sztucznie stworzony komputer, grzebiący bezpośrednio w DNA...?
    Ryzykowne... Ale kto wie...? Chyba, ze twórcy poznali już wszystkie funkcje
    i aspekty poszczególnych elementów tego kodu, nier chciałbym, aby nagle mi
    na nosie wyrósł... no drugi nos, no, rozumiecie który?

    > Druga (bardziej prawdopodobna) opcja jest taka, że ŚWIR (Światły
    > Wszechmocnie Inteligentny Rząd) wprowadzi przepis, na mocy którego każdy
    > osobnik w wieku określonym ustawą będzie musiał udać się do ZUS (Zakładu
    > Utylizacji Staruszków), gdzie zostanie eutanazjowany i przerobiony na
    > karmę dla kotów.

    Przyślę im gówno w paczce, gówno będą mieli (zwierzęta jakieś się znajdą, ja
    też mam potrzeby :P, da radę), zaszyję się na jakiejś wyspie bezludnej,
    antenę wystawię, fotoogniwo na dach, by akumulator ładować, radio na stół i
    jadziem, nie można przecież stracić kontaktu z ludźmi? Tylko co 10 lat
    trzeba będzie pozwolenie odnawiać... Ale miejmy nadzieję, że pp. Urzędników
    z UKE, interesować będzie jedynie (jak ostatnio odnawiałem): a. prawidłowe
    złożenie wniosku, b. wniesienie wymaganej opłaty, liczę, że nie odstawią
    mnie na miejsce kaźni. Pozwolenie odbierze się od przyjaciela, którego adres
    będzie do korespondencji (zawsze wysyłają pocztą). Raz na miesiąc opłaci się
    komórkę do dzwonienia... no, coś się wymyśli, żeby ci, co powinni, obeszli
    się jedynie smakiem, a z resztą mieć normalny kontakt, może czasem wpadną z
    jakimś chlaniem? :).
    A kotom nie zrobię tego swiństwa, niech już sobie gołąbki, wróbelki i myszki
    wpierd^Hniczają, zgodnie z naturą. A mnie niech zeżrą robaki (dopuszczam też
    naturalną mumifikację), takie moje życzenie, nie chcę być spalony.
    I z odległości będę się śmiać z ich wojenek. Hmm... a może prościej by było
    zaczepić się tam, gdzie jest po prostu normalnie?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.