  • Data: 2009-06-10 23:25:47
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>
    napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@d...im.pwr.wr
    oc.pl...
    > ORLY? Patrząc po twoich postach jakoś ciężko mi uwierzyć, że pracujesz
    > choćby w zespole gdzie ktoś pracował w międzynarodowym projekcie.

    To jeszcze musisz postarać się uwierzyć, że: płacą mi za to; zwracają
    wszelkie możliwe koszty; dają dostęp do wszystkich systemów i aplikacji,
    włącznie z tymi nieopublikowanymi.

    > Jak to skąd? Z notacji BNF i z dokumentów RFC.

    Oj, nie te gramatyki - tylko gramatyki języków naturalnych. Skąd się bierze
    w ogóle język naturalny. Tzw. "języki" programowania to delikatnie rzecz
    ujmując... niezupełnie jest to to, o czym myślano gdy je tworzono. Miała być
    rozmowa z maszyną. Powstał system sterowania obrabiarką do danych.

    > Oczywiście że nie jesteś, choć wyglądasz jakbyś chciał.

    Nie wyglądam, bo nie mam kamery usb.

    > A kto mówi że polski jest be? Widzisz, ja na przyklad nie używam młotka
    > do wkręcania śrub. Każde narzędzie, w tym i języki, ma swoje
    > zastosowania.

    Słusznie. Jeżeli np. zaczniesz używać wkrętaka na baterie, to na 90%
    przestaniesz używać zwykłego śrubokręta. Jeżeli komentarze nie będą po
    polsku - to pewnie dwa pokolenia robotników sezonowych z RP ver 3.5 w
    Londynie - a polski język będzie zaniknięty.

    slawek