  • Data: 2009-06-11 11:49:49
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "Sarr." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Chyba mnie nie zrozumiałeś: jeżeli mój kod mają czytać obcokrajowcy, to
    > mają grzecznie nauczyć się polskiego języka. Chyba że będę miał akurat
    > ochotę zaprezentować im jakiś fragment i z litości przetłumaczę
    > komentarze. Nie zapominaj że na pewnym poziomie nie prezentuje się
    > programów - ale to, co można dzięki nim uzyskać. A same programy są po
    > prostu niedostępne dla publiczności.
    juz widze te usmiechniete niepolskie twarze, ktore czytaja moj kod ze
    zmiennymi i komentarzami po polsku - a co, jestem 1 polakiem na 30 osob
    w zespole ale jestem dumny i pisze tylko po polsku - egoizm tego typu
    nie poplaca w pracy grupowej...

    na nazwalbym to raczej brakiem dobrego wychowania a osoba tak sie
    zachowujaca nie miala by szans bytu w moim zespole...

    BR,
    Sarr.