  • Data: 2009-06-11 12:06:32
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "Sarr." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek wrote:

    > Oj, a co powiesz na pracę w zespole 0.1% polskojęzycznym? Co nie
    > przeszkadza że swoje notatki robię po polsku, podobnie komentarze w
    > programach. Po prostu lepiej mi się myśli po polsku... no i przynajmniej
    > w ostateczności tłumacz będzie miał poprawny polski tekst. Poprawianie
    > spapranego angielskiego to bardzo niemiłe jest. Uwierz.
    wlasne notatki tylko dla siebie - ok. komentarze w kodzie czytanym przez
    innych [w domysle nie polakow] - nigdy, to brak wychowania i gardzenie
    reszta zespolu. zdawkowe komentarze po angielsku sa wiecej warte w tym
    przypadku niz elaborat po polsku...

    > Ale ja nie jestem programistą, misiaczku. Pisałem gdzieś że jestem?!
    dokladnie. takie wrazenie mozna odniesc od samego poczatku dyskusji.
    slawek, daj spokoj. reszta, nie dyskutujcie ze slawkiem, ktory nie ma
    pojecia o czym pisze.

    > Słoneczko, po kiego kija mam się udzielać za darmo?! :)
    otoz, z pracy w takich projektach mozna sie wiele nauczyc. a jak sie
    czegos nauczysz, to nie musisz wtedy teoretyzowac tak jak robisz to teraz.

    > Oj, a ty jak prawdziwy komunista - zespół-wespół. Bez kolegów to byś
    > tygodnia nie przeżył.
    pepki swiata takie jak ty nie przezyly by za to tygodnia w zespole.
    twoje odpowiedzi sa... jakby to ujac... przerazajace...

    BR,
    Sarr.