  • Data: 2013-08-09 13:06:49
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 12:15:29 UTC+2 użytkownik charwel(Oo)==::: napisał:

    > Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie na radarze
    >
    > znacząco odbiegało od tego, które miał na prędkościomierzu. Też bym się
    >
    > wkurzył.

    Ale miał w chwili kiedy go zmierzyli, czy kiedy już zobaczył
    suszarkę i odruchowo zdjął nogę z gazu, albo wręcz zaczął hamować.
    Ja obstawiam, że to drugie.

    Owszem, zdarzają się błędy (np. stary Jelcz pędzący 130km/h), ale
    większość spornych przypadków to efekt reakcji obronnej kierowcy,
    który nie potrafi wziąć na klatę konsekwencji swoich czynów.

    Pozdrawiam
    MK