  • Data: 2013-08-09 13:43:44
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c1ac73dd-c4c6-4636-9cb3-977d7759ca36@googlegrou
    ps.com...

    >Ale miał w chwili kiedy go zmierzyli, czy kiedy już zobaczył
    >suszarkę i odruchowo zdjął nogę z gazu, albo wręcz zaczął hamować.
    >Ja obstawiam, że to drugie.

    >Owszem, zdarzają się błędy (np. stary Jelcz pędzący 130km/h), ale
    >większość spornych przypadków to efekt reakcji obronnej kierowcy,
    >który nie potrafi wziąć na klatę konsekwencji swoich czynów.

    Jeżeli jest pojedynczy pojazd to nie ma za bardzo co kombinować, że to nie ja.
    Ale jeśli jest kilka pojazdów to tak naprawde nie wiesz w kogo celować policjant.
    Ja bym chciał mieć dowód w postaci zdjęcia (niekoniecznie na papierze ale może być
    tylko do wglądu)
    z prędkością i zaznaczony cel.

    Mnie się jeszcze nie zdarzyło by prędkość na liczniku znacząco rózniła się od tego co
    pokazał policjant. Ale róznie bywa.

    J.