    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Date: Tue, 05 Aug 2014 15:58:57 +0200

    W dniu 2014-08-05 15:38, Trybun pisze:

    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    > że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    > samo.

    Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.

    Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

    > O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
    > to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
    > wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
    > możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
    > kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    > same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)

    Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    tak nie chcę :)

    > Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..

    Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

    > Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
    > stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
    > przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
    > LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    > wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.

    Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl