-
Data: 2014-08-05 15:58:57
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-08-05 15:38, Trybun pisze:
> W dniu 2014-08-04 10:38, Chris pisze:
>> W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:
>>> W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
>>>> W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
>>>>> W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:
>>>>>>
>>>>>> Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
>>>>> sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..
>>>>
>>>> Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
>>>> wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu
>>>> w tym czasie :)
>>>>
>>>
>>> Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
>>> często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
>>> przez Ciebie firmę Sony.
>>
>> Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
>> poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i
>> ceny podobne.
>>
>> Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
>> wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
>> aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
>> jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły,
>> dobre zaplecze serwisowe.
> Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
> że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
> samo.
Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.
> O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
> to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
> wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
> możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
> kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
> same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)
Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
tak nie chcę :)
>>> Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
>>> produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
>>> telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
>>
>> Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.
>
> Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..
Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.
>>> Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
>>> zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
>>
>> Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
>> matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
>> normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
>> wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
>> naprawiać starą.
>>
>
> Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
> stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
> przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
> LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
> wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.
Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.14 17:24 Eneuel Leszek Ciszewski
- 07.08.14 03:26 Eneuel Leszek Ciszewski
- 07.08.14 14:38 Trybun
- 07.08.14 14:40 Trybun
- 08.08.14 17:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 08.08.14 19:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 09.08.14 13:25 PlaMa
- 09.08.14 14:15 Trybun
- 09.08.14 14:15 Trybun
- 09.08.14 14:25 Pszemol
- 10.08.14 02:00 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.08.14 02:10 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.08.14 02:16 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.08.14 08:20 J.F.
- 11.08.14 00:49 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=