  • Data: 2014-08-07 14:40:13
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    >
    > Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    > wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
    >
    > Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

    A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
    Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy
    byli obiektem żartów.

    > Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    > tak nie chcę :)

    Myślałem o sytuacji - 2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie
    naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)

    > Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

    To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie
    ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w
    porównaniu do telewizorów innych producentów?

    > Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    > ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    > kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...

    Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor,
    na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu
    zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i
    fotek, ale nie do odtwarzania filmów...