eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Data: 2014-08-05 15:38:03
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-08-04 10:38, Chris pisze:
    > W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:
    >> W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
    >>> W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:
    >>>>>
    >>>>> Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
    >>>> sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..
    >>>
    >>> Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
    >>> wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu
    >>> w tym czasie :)
    >>>
    >>
    >> Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
    >> często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
    >> przez Ciebie firmę Sony.
    >
    > Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
    > poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i
    > ceny podobne.
    >
    > Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
    > wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
    > aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
    > jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły,
    > dobre zaplecze serwisowe.

    Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    samo.
    O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
    to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
    wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
    możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
    kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)

    >
    >> Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    >> produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
    >> telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    >
    > Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

    Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..

    >
    >> Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
    >> zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
    >
    > Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    > matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    > normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    > wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    > naprawiać starą.
    >

    Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
    stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
    przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
    LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: