eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Data: 2014-08-07 14:38:10
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-08-05 17:24, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 53e0dda3$0$2145$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.
    >
    >> Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.
    >
    > Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
    > w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
    > Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
    > i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
    > niż doskonale i doskonale.
    >
    > Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
    > transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.

    Zgadza się wszystko zależy od czegoś. Moje dotychczasowe przypadki to
    zero problemów z egzekwowaniem warunków gwarancji po przez punkt zakupu,
    a sporo rzeczonych problemów via serwis za pomocą kuriera.

    >
    >
    >
    > Budzik pisze o praniu pyska...
    > Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
    > Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
    > ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
    > rozpatrywane latami... ;)
    >
    >
    > "Budzik" X...@1...0.0.1
    >
    > > Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
    > > Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
    > > Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla
    > mamy
    > > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem
    > byłem juz
    > > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.

    Pan Budzik to powinien się wreszcie obudzić, bo jak na teraz to on żyje
    jakimś własnym życiem które niewiele ma wspólnego z otaczająca nas
    rzeczywistością. Jednym słowem - pieprzy jak mały kazio.

    >
    >
    > -=-
    >
    > Z przetwornicami było tak:
    >
    > Makro -- zwrot pieniędzy
    > ,,punkt'' -- moja strata
    > hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
    > (skoro każda przetwornica pada) i nie
    > zgłaszałem problemu
    > Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo
    >
    > Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
    > mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
    > niż dawały te przetwornice...
    >

    To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to
    nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: