  • Data: 2014-08-02 14:49:51
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 53dcd30d$0$2223$6...@n...neostrada.pl

    > Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie
    > odwiedzał równie często jak sprzęt tzw markowy, czyli
    > drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną przez Ciebie
    > firmę Sony.

    4 akumulatorki Sony -- 1 padnięty
    akumulator Sony do Acera -- zero zużycia przez niemal 3 lata

    Znam wybuchające akumulatory firmy Sony.

    > Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich produktów daje klientowi?.

    Różnie:

    bezwartościowe słuchawki za 1kpln
    wieżyczkę ze skrzywioną tacką CD
    bezużyteczny diskman, którym podrapałem wiele płyt
    ale też masę dobrego sprzętu

    > Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich telewizor,
    > zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    > Panasoniców Sharpów itd.

    IMO i Panasonic to dobra marka, i Sharp.

    > bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie zawiodłem
    > się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
    > Jak sie okazało na monitorze przy włączonej TV Sat. było
    > przebicie obrazu tv naziemnej. Kilkukrotne wizyty w serwisie
    > nic nie zmieniły w tym względzie - "ten typ tak ma". Uwierzyłem
    > że nie grają ze mną w kulki, dopiero jak zobaczyłem taką samą
    > wadę na sprzęcie znajomego.

    Akumulatory Sanyo uznawano kiedyś za najlepsze.
    Montowano je w newralgicznych miejscach,
    nierzadko pod innymi markami...

    O Sony kiedyś mi mówiono, że produkuje bardzo
    dobry sprzęt, ale tylko studyjny, nie domowy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'