  • Data: 2014-08-04 17:49:57
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Można ale ekran już low-end (to widać),

    ekran samsung...

    > 8-rdzeni dla marketingu bo
    > wydajnościowo to już nie tak wesoło,

    Bo
    25.000 punktów w antutu (mwie z głowy ale chyba cos koło tego)

    > na 90% brak wsparcia programowego
    > na przyszłość,

    W przeciwienstwie do takiego mojego samsunga co to mam obecnie...
    I w ktorym od poczatku mam np. problem z skypem (odwrócony obraz, samsung,
    ze to ms, ms ze to samsung...)

    > jakość wykonania dużo odbiega od firmowych,

    Byc moze od topowych.
    Znów mój samsung to plastik..

    > aparat marnej
    > jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego,

    Bodaj sony...

    > dual sim zaleta jak
    > najbardziej, cena też ciekawa ale ja prywatnie bym nie szukał chińczyków.
    > Dość często widzę tablety renomowane chińskie i jakość tego sprzętu
    > odstaje dużo od czegoś co jest firmowe, kiepskie ekrany, płynność
    > pozostawia wiele do życzenia, jakość takich pierdół jak gniazda USB,
    > zasilania (czemu mają osobny zasilacz nie usb ??) które wpadają do
    > środka obudowy !!! typowa usterka.

    Ale przeciez ja nie mówie zeby kupic pierwszy lepszy z takimi
    parametrami...