  • Data: 2014-08-04 13:44:55
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-04 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A jednoczesnie w cenie 140 dolarów mozna kupic cos co ma 5,5", 8-rdzeni,
    > 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
    > Ciekawe co bedzie lepsze...

    Można ale ekran już low-end (to widać), 8-rdzeni dla marketingu bo
    wydajnościowo to już nie tak wesoło, na 90% brak wsparcia programowego
    na przyszłość, jakość wykonania dużo odbiega od firmowych, aparat marnej
    jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego, dual sim zaleta jak
    najbardziej, cena też ciekawa ale ja prywatnie bym nie szukał chińczyków.
    Dość często widzę tablety renomowane chińskie i jakość tego sprzętu
    odstaje dużo od czegoś co jest firmowe, kiepskie ekrany, płynność
    pozostawia wiele do życzenia, jakość takich pierdół jak gniazda USB,
    zasilania (czemu mają osobny zasilacz nie usb ??) które wpadają do
    środka obudowy !!! typowa usterka.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl