eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Data: 2014-08-04 10:38:34
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
    >> W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:
    >>>>
    >>>> Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)
    >>>>
    >>>
    >>> Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
    >>> sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..
    >>
    >> Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
    >> wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu
    >> w tym czasie :)
    >>
    >
    > Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
    > często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
    > przez Ciebie firmę Sony.

    Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
    poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i ceny
    podobne.

    Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
    wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
    aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
    jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły, dobre
    zaplecze serwisowe.

    > Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    > produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
    > telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich

    Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

    > Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
    > zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).

    Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    naprawiać starą.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: