  • Data: 2014-08-02 22:19:28
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Jawi <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-31 22:28, atm pisze:
    > Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl
    > to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo
    > sporo. Lark zas, ktory na dziendobry kosztuje te 200zl po 5 latach
    > bedzie wart zapewne dobrze ponizej 100zl, miedzy innymi za firme.
    > Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.

    A jest Garmin i odpowiednik jego f-my Lark?
    Bo wydaje mi się, że porównujesz dwa różne produkty.
    W Garminie płacisz za jasny, lepszy wyświetlacz, ich własny system
    operacyjny, ich własne mapy.

    Jakość wykonania samochodowych jest bardzo podobna, poza wymienionymi
    cechami.
    Ręczniaki/turystyczne - to inna klasa sprzętu.
    Podaż mniejsza to i droższe. Ale konkurencji też brak w zasadzie.