  • Data: 2009-04-09 18:44:59
    Temat: Re: Podwyższczone napięcie przy ładowaniu aku. żelowego ?
    Od: "|3eR|<0" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Desoft" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:grlemr$hho$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Taka specyficzna odmiana ładowania buforowego. To jest napięcie ładowarki,
    > nie akumulatora.
    >
    > Teraz po
    >
    > Akumulator żelowy jest zwykłym akumulatorem kwasowym. Wszelkie informacje
    > akumulatorach w szczególności samochodowych będą się odnosiły i do tego
    > akumulatora. wyjątek to maksymalny prąd rozładowania (do rozrusznika, ten
    > chwilowy).
    >
    > Akumulator jak ma 13V to jest w pełni naładowany. Reszta
    > www.google.pl
    Dokladnie, teraz ma wlasnie 13V. Jeśli mówisz, że te żelówki to prawie to
    samo co samochodowe to mam nadzieje, że ładowarka samochodowa do laptopa
    universalna, która zamierzam teraz kupić będzie ładnie działać z moim lapem,
    który potrzebuje 20V i 3.7 A. Pytanie tylko ile pociągnie zakładając max
    obciązenie procka przez 80% ?.