    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Date: Wed, 15 Apr 2015 15:56:07 +0200

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości
> [...]
    [...]
    >Ale jest.

    Znikome. W zasadzie zadne. Nikt nie kradnie, to policji nie ma, kamer
    nie ma :-)

    Do tego jeszcze dochodzi chyba honor. Który podupada niestety,
    >kiedyś, gdy ktoś pierdnął w towarzystwie, to się palił ze wstydu.
    >Dziś jeszcze ma pretensje, że ktoś to zauważył "możesz nie
    >słuchać/nie wąchać".

    Ale co prawda to prawda. Pierdziec niegrzecznie, ale zauwazyc tez
    niegrzecznie.
    Szczegolnie ze co ma pierdzacy robic, zatrzymac sie nie da.

    >Kiedyś żaden najgorszy bandzior (no, ja wiem, gwałty, takie tam...
    >margines) nie podniósł ręki na kobietę, przypierdolił drugiemu, że aż
    >nos złamał, a kobietę ucałował w rękę i puścił wolno. Dzis by
    >powiedział "zerżnąć cię lala?"

    Rownouprawnienie, same chcialy :-)

    >Kiedyś złodziej nie okradł by biednego, a dziś te wszystkie na
    >wnuczka, policjanta, syna któremu grozi więzienie...

    No nie - to sposoby na bogate emerytki. Bo co chcesz od biednej - 100
    zl ?
    Niby mozna by wyslac do providenta, niech tam pozyczy i splaca w
    niewielkich ratach :-)

    >Dziś pewnie by jeszcze pobił, bo "za mało". Na szczęście, honor nie
    >upadł całkowicie.

    No nie, bicia nie stwierdzo w tych przypadkach.
    Za to przypalanie zelazkiem sie zdarzalo juz dawniej w roznych
    napadach.

    >Tjaaa... nie na tę nutę pierdniesz przechodząc ulicą i już masz
    >kłopoty, niektórym szajba odpierdoliła - i należało by to uczciwie
    >przyznać. Podobnie jak mody, nie tylko "elki", co potrafią się czepić
    >szczegółu drobniejszego, niż pyłek na lewym szkle okularów sąsiadki
    >trzy piętra niżej.

    Tak czy inaczej - ktos kto sobie ustali "wlasna regule" moze sie
    bardzo zdziwic.

    >Każdy orze jak może, do tego inna mentalność, niż choćby u nas, ale
    >nawet i wsród Słowian bywa bardzo różnie. Do dziś wspominam, jak na
    >pl. Bankowym, wówczas jeszcze Dzierżyńskiego, facet zatrzymał autobus
    >i oddał CAŁĄ kasę, która mi z kieszeni wypadła, czego nie zauważyłem,
    >poznałem po wyglądzie. Kilku Waryńskich i chyba Dąbrowskich, wróciło
    >do mnie.

    Zdarza sie i dzis.

    >Może to też kwestia dobrze wyważonego i mądrze używanego bata? Bo
    >przysłowie mówi, że gdy kota nie ma/śpi, to myszy harcują.

    Z jednej strony tak. No ale teraz moda na bezstresowy wychow.

    Z drugiej - zobacz na sukcesy naszej policji w walce ze zlodziejami
    samochodow.
    Jakos tak dziwnie zbieglo sie to z rokiem 2004.

    J.