  • Data: 2015-04-16 01:30:20
    Temat: Re: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmitn76.b2i.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > ...bo nie. W Usenecie też jest to uznawane za Mocny Argument. I to tak

    Cóż, ktoś, kto ma inne zdanie, inne spojrzenie, to go nawet od cczci i wiary
    potrafią odsądzać. No i dobrze, skoro mnie uważają za głupca - nie ma
    sprawy, to zapewne znaja też adres psychiatry, co leczy takie przypadki :P
    Może być na priw, ważne jest też honorarium za wizytę, by przygotować
    odpowiednią kasę.

    > pojmowany, że należy w nieskończoność apelować o niedyskutowanie,
    > zamiast samiemu milczeć. Ktoś wyda się za mądry lub za głupi -- należy
    > mu to w nieskończoność wytykać i przywoływać do porządku, by równał do
    > średniej, a dopiero potem wrócił do Właściwej Dyskusji.

    Właśnie podobną mentalnie sprawę, choć inaczej wyrażoną może, przerabiam na
    p.r.r.amatorskie. Co tu opowiadać, zajrzyjcie po prostu i oceńcie sami.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)