  • Data: 2015-04-14 21:53:07
    Temat: Re: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1562214231$20150414192329@squadack.com...
    > Demonizujesz. Naprawdę trzeba się postarać (jak Quarz) albo być
    > głupawym askhole (jak identyfikator), żeby bana zarobić. Ja, pomimo
    > trudnego charakteru, ani jednego karnego punktu nie zaliczyłem. A jako
    > moderator (stare czasy) nikogo nie zbanowałem.

    Roman, ale to nie chodzi o to, żeby pisać, czy nie pisać. Jasne jest, że
    zasady jakieś być powinny. Ale ich nadmiar jest szkodliwy, podobnie jak
    niedobór. Jak to funkcjonuje w realu - widziałem w TV, przelatywałem przez
    kanały, więc szczegółów nie podam, bo ich nie wychwyciłem, no, trochę jest.
    Cejrowski gdzieś w USA pokazywał miejsce, jakieś małe miasteczko,
    uchwyciłem, że kod telefoniczny obszaru to 830, a numer zaczynał się też
    ósemką, z reklamy na jakimś przejeżdżającym samochodzie, jako telefoniarz
    jestem wyczulony na takie "akcenty".
    Towar wystawiony przed sklep, tenże zamknięty i co? NIKT NIE KRADNIE. Bo
    bardzo ryzykuje bolesne konsekwencje prawne. Ale, WC nadmienił też, że
    państwo ingeruje tam absolutnie minimalnie, że kto u siebie, np. w barze,
    knajpie, to on ustala zasady i państwo się do tego nie miesza (pali, nie
    pali, po 7 wieczorem bez dzieci, itd). Jednakże tamto od naszego różniło
    jedno, zasadnicze - tamtejsi właściciele danych lokali sklepowych, czy
    knajp, pozbawieni byli hmm... jak to się nazywa, urojeń paranoicznych. Tyle
    obejrzałem, z minutę może, dwie, bo przeskoczyłem na inny program. Szlachcic
    na zagrodzie, równy wojewodzie, tyle, że tam (nie wszędzie, rzecz jasna)
    zdrowo, a u nas hulaj dusza piekła nie ma. Ku sprawiedliwości, widziałem na
    elce także modów interweniujących mądrze i zdecydowanie, dyskretnie, bez
    denerwowania innych. Coś jak dobry lektor w filmie - nie słychać go, a
    wszystko w filmie rozumie się, bo ma się wrażenie, że to postacie mówią po
    polsku.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)