    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <k...@4...net> <o509mk$4j5$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <5873d783$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Date: Mon, 9 Jan 2017 22:18:26 +0100

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .01.2017 o 19:33 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >np tu:
    >http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/katastro
    fa-w-elektrowni-fukushima-skazenie-okretow-us-navy,6
    35979.html
    >"Innego zdania jest jednak kilkuset marynarzy, którzy pozwali
    >właściciela

    Eee - w USA to norma, a nie dowod :-)

    >japońskiej elektrowni, koncern TEPCO. Amerykanie twierdzą, że
    >Japończycy zatajali informację o skali katastrofy, aby okręty US
    >Navy podpłynęły bliżej wybrzeża.

    A US Navy nie chca oskarzyc, za wystawienie na niebezpieczne warunki i
    zaniechanie pomiarow promieniowania ?

    >http://sustainabletransition.blogspot.com/2011/05/r
    adiation-map-near-fukushima.html

    Ale granice zakazanego gdzie ?

    >To, że tam zostali ludzie i mieszkają wcale nie znaczy, że teren nie
    >został skażony.

    Ten zolty kolor to sie w niektorych miejscach na Ziemii zdarza
    naturalnie.
    Skazony owszem ... ale ludzie jakos masowo nie umieraja, a i wladze
    nie widza powodu, aby zakazywac.
    Choc akurat wladze latwo przekupic :-)

    >Badał to ktoś? - komuś zależy? - jeszcze coś by wyszło i trzeba by
    >jakieś odszkodowanie ...

    Dzieci z trzema rekami sie nie rodza.
    Ustroj sie wkrotce zmienil, badali, chyba ciagle brak jakis wyraznych
    wynikow.

    W dodatku - wzrost zachorowalnosci na raka moze byc wywolany wlasnie
    tymi badaniami - dawniej nikt by nie przebadal, odkad rzad wprowadzil
    jakies programy badawcze, to sie wykrywa wiecej :-)

    Troche tak jak z tym smogiem - alarmy jakies, larum graja w radio i
    telewizji ... a jak tak ciekaw jestem - jak mysmy przezyli poprzednie
    30 lat ?
    Teraz samochodow troche wiecej, ale spaliny raczej czystsze i to
    wielokrotnie.
    A i piecow weglowych chyba ubylo.

    Tylko dawniej pylu nikt nie mierzyl, to nie bylo podstaw do alarmu.
    Ja w kazdym badz razie nie czuje jakiegos duszenia.

    J.