    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Mon, 17 Feb 2014 17:50:43 +0000 (UTC)
    <lde2qo$f3k$1@node1.news.atman.pl> <lde5gj$jk5$1@dont-email.me>
    <ldgjof$i6j$2@dont-email.me> <ldgmti$di8$1@news.task.gda.pl>
    <ldgnnr$i6j$7@dont-email.me> <52fe0f65$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <5300f9e6$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5301ce7b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldsj2a$lms$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsmkf$rvf$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldstt4$1d1$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53022bad$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530240f2$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Hmm, to może jednak zerknij do archiwum, zamiast silić na dość
    > głupawe riposty.

    Na takie uwagi powiem pas.
    Jak ci sie nie chce dyskutowac - nie musimy.

    > Trudno, to już twój problem, ale musisz wziąć pod uwagę, że ta uwaga
    > jest twojego autorstwa i nie uda ci się przemycić treści, że niby
    > to jest łatwe itd.

    Uwazasz, ze udostepnienie zdjecia to jest w dzisiejszych czasach jakis
    problem?
    Ze nie robi sie tego ze wzgledów technicznych?

    > Tłumaczyłem już wielokrotnie - jak masz problem ze wskazaniem komu
    > pojazd powierzyłeś (taki obowiązek posiadasz) to jest to twój problem.

    No widzisz.
    Ja o zyciu, ty o prawie.
    Ja nie twierdze ze nie mam obowiazku.
    Ja twierdze, ze to jest niepotrzebne utrudnianie zycia.
    Ale oczywiscie to jest argument - GITD nie jest od ułatwiania zycia...

    > To też tłumaczyłem - możesz.

    W sadzie...
    Fantastyczne wykorzystanie mocy przerobowych sądow.

    > Tak? A kto najczęściej jest faktycznym sprawcą?

    W moim przypadku?
    Z ostatnich 4 wezwań nigdy nie był to własciciel samochodu.
    Tak, wiem, ze moja sytuacja jest niestandardowa.
    I nie postulowałbym zmian w tym temacie gdyby technicznie nie było to
    proste jak...

    > Zasadniczo tak - wykroczenie w postaci przekroczenia prędkości to nie
    > jest przestępstwo, nie ma potrzeby angażowania do tego całego wymiaru
    > sprawiedliwości.

    Poczekaj - twierdzisz, ze nei chodzi o karanie sprawcy tylko o to aby
    zapłacił ktokolwiek?