  • Data: 2014-02-14 00:32:07
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2014 00:22, Tomasz Stiller pisze:

    > Bardzo ważne, skoro używasz tego jako argumentu do podważenia poprawności
    > pomiaru.

    Nie. Ważne jest to, że GUM nie przestrzega przepisów, które sam
    wymyślił, a przepraszam, skopiowali gotowca z zachodu.

    > Gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o dziedzinie w jakiej się wypowiadasz,
    > to wiedział byś że to o czym pisałeś wcześniej nie ma najmniejszego
    > znaczenia. Zmiana rodzaju nośnika pamięci, nawet wiążąca się ze mianą
    > kontrolera nie ma wpływu na pracę urządzenia.

    Płyta główna to nie zmiana detalu. Nie wiemy jakie ma inne podzespoły,
    nikt nie przebadał jak się zachowuje w skrajnych warunkach. Gdybyś miał
    pojęcie o dziedzinie w jakiej się wypowiadasz, to wiedział byś dlaczego
    prawo wymaga identyczności.

    > Najwyraźniej nie chodzi o jakąkolwiek zmianę techniczną, bo taką będzie
    > zmiana producenta kondensatorów na płycie elektroniki. Tylko jakąkolwiek
    > zmianę wpływającą na funkcjonowanie urządzenia. Tutaj zmiana ta nie
    > wpływa na zmianę funkcjonowania urządzenia.

    Nie ważne czy wpływa czy nie. Ma być identyczne, tak stanowi prawo.
    Rozumiesz to czy nie? Aha czekaj, ja mam prawa przestrzegać, a urzędnik
    już nie musi? :D

    --
    anacron
    aba/