  • Data: 2014-02-14 00:22:40
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Feb 2014 23:41:20 +0100, anacron wrote:

    > Nie ważne. Nie wiemy. Nie zostało to przebadane. Po to tak są stworzone
    > procedury, aby mieć pewność, że działa poprawnie.

    Bardzo ważne, skoro używasz tego jako argumentu do podważenia poprawności
    pomiaru.

    Gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o dziedzinie w jakiej się wypowiadasz,
    to wiedział byś że to o czym pisałeś wcześniej nie ma najmniejszego
    znaczenia. Zmiana rodzaju nośnika pamięci, nawet wiążąca się ze mianą
    kontrolera nie ma wpływu na pracę urządzenia.

    Urządzenie zapisuje dane weryfikując ich integralność _po_ zapisie. Nie
    ważne czy dane są przesłane szeregowo, czy równolegle skoro ich
    integralność jest zachowana i gwarantowana. To bardzo proste.

    > Komplet badań do ZT to
    > kilka miesięcy bardzo kosztownych testów (których i tak nie robią
    > poprawnie albo wcale niektórych). Po to jest w teorii GUM, aby to
    > przepadać i w przypadku jakiejkolwiek zmiany konstrukcyjnej względem
    > prototypu badanego do ZT odmówić legalizacji lub wydać nowy dokument ZT
    > dla nowego urządzenia. Nie zrobili tego i nie robią (legalizację
    > wystawiają do dziś dla nowych Fotorapidów na podstawie ZT starego).

    Najwyraźniej nie chodzi o jakąkolwiek zmianę techniczną, bo taką będzie
    zmiana producenta kondensatorów na płycie elektroniki. Tylko jakąkolwiek
    zmianę wpływającą na funkcjonowanie urządzenia. Tutaj zmiana ta nie
    wpływa na zmianę funkcjonowania urządzenia.

    Nadal także nie odpowiedziałeś mi na pytanie odnośnie tych nieszczęsnych
    urządzeń transmisyjnych jak to nazywasz. Udzielisz wreszcie odpowiedzi,
    czy zwyczajnie nie wiesz?

    Tomek