  • Data: 2010-02-13 15:00:21
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > formalnie i teoretycznie - masz absolutna racje, to ty jestes miszcz.

    Dziękuję za uznanie, ale.. nie. Może kiedyś, jak zdobędę trochę więcej
    doświadczenia.

    > Natomiast praktycznie jestes niestety burak...
    > Przepraszam, ten burak to troche zartobliwie, ale strasznie mnie denerwuja
    > wszyscy kierowcy ktorzy przez brak pomyslunku nie uplynniaja ruchu.
    > Naprawde tak wielki problem stanowiłoby dla ciebie wjechanie na prawy pas,

    Tak jak piałem, ok 100 metrów za tą krzyżówką skręcałem w lewo, więc
    biorąc pod uwagę że na takim odcinku mógłbym mieć problem ze zmianą tego
    pasa nie wymuszając na nikim pierwszeństwa - wolałem go zając od razu,
    mając ku temu święte prawo.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz