  • Data: 2010-02-13 18:30:46
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację. Burakami się nie przejmuj.

    Ja się tylko zastanawia co by było w przypadku kolizji. Policja
    powiedziałaby ci że powninieneś zająć prawy pas ponieważ należy trzymać się
    prawej strony.

    Sam na mapce narysowałeś swój tor jazdy gdzie wygląda na to że jedziesz do
    połowy skrzyżowania na wprost, a powinieneś przy prawej krawędzi skręcić

    Przykład - dwa pasy skrętne w lewo/prawo, ale jeden z pasów służy też do
    jazdy na wprost. Mam y sygnalizację świetlną. Do jazdy na wprost masz
    czerwone (a że sygnalizator wspólny dla jednego pasa). Zapala się zielone do
    skrętu (na pasie obok) jak jedziesz tym pasem? Zajmujesz "analogiczne"
    miejsce do tego z któego pasa skręcałeś i tyle.

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org