  • Data: 2013-11-28 14:51:28
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):

    >Dokładnie, mówi o ustosunkowaniu się do usterki czy uznają czy nie a
    >nie o terminie rozliczenia, ten wedle ustawy może trwać i rok bo
    >nigdzie nie ma zapisu do kiedy ma być rozliczona reklamacja.

    >A ty myślisz że taki serwisant ma jedną reklamację dziennie ??

    150 ponoc bylo, rozlozonych na kilka miesiecy :-P

    Ja tam jednak mysle ze jak serwisant ma kolejke na dwa tygodnie, to za
    dwa tygodnie
    tez bedzie mial na dwa tygodnie, albo nawet na 15 dni :-)
    I zacznie sie naprawianie byle jak, skoro trzeba termin wyrobic.
    A jeszcze mu kaza pismo ze stosunkiem wyslac w terminie, to bedzie
    mial jeszcze mniej czasu na naprawianie.
    A mozna bylo od razu zatrudnic wiecej serwisantow, to by byli oblozeni
    na 95% a nie 105%, ale kolejka miala by dzien.

    >ja wysyłałem do eurorma hub hdmi i też czekałem prawie 3 tygodnie po
    >czym dostałem test ok co jest niestety nie prawdą więc wiem co znaczy
    >wqr. na nich :)

    I niezadowolenie klienta rosnie. Ja juz mowie - nigdy wiecej Acera.
    A wystarczylo byc troche bardziej elastycznym, ale gdzie tam ...

    >Dokładnie, poza tym bez tel się obejdę ale bez fotelika do auta już
    >raczej nie.

    Ale foteliki sie raczej nie psuja.
    Choc to wk* - bubel ci sprzedali, a pieniadze 2 tygodnie przetrzymuja.

    Ale jest na to jedna rada - jak ci Eneulel pisze ze go zle
    potraktowali - omijac Pentagram.
    I inne rzeczy z dystrybucji Action tez ? :-P

    J.