  • Data: 2024-06-09 12:30:57
    Temat: Re: Peltier
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 06:29, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Gdzie tyle kosztuje nowy?
    >
    > NDR-240-24MEAN WELL 240W 12V
    > 260zł
    > SPV-300-12 Zasilacz impulsowy 300W 12V 25A
    > to koszt 350-400zł
    >
    > TXH 240-112TRACO POWER 240W 12V
    > 650zł
    >
    > Używki Della serwerowe kupisz za grosze ale
    > jak chcesz niezawodne rozwiązanie to nie
    > 5-15letnim zasilaczu.

    Zwróć uwagę na fakt, że drugie ogniwo musi odprowadzić strumień energii
    transportowanej z wewnątrz plus moc pierwszego ogniwa. I tak dalej.
    Składanie w stosik daje dużą różnicę temperatur przy bardzo małej ilości
    ciepła odbieranej po stronie zimnej.
    W kwestii zasilacza: peltiery nie lubią prądu pulsującego.

    P.P.