eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPatrz w lusterka, mercedesy są wszędzie › Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
    <52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...net>
    Date: Sat, 14 Sep 2013 23:38:26 +0200
    Message-ID: <148bs7c7bduds$.ens817dbq05g$.dlg@40tude.net>
    Lines: 75
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.165.111
    X-Trace: 1379194706 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 79.184.165.111:58232
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504600
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Sep 2013 22:56:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:41:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:
    >>>>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
    >>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
    >>>> pierwszenstwo ?
    >>>
    >>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
    >>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
    >>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
    >>
    >> Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
    >> nie wspomnę.
    >
    > Ale my tu o Oplu - mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
    > sie to czy to prawidlowo zrobil :-)
    >
    >
    >>>> To jest dobry przyklad w jaki sposob dochodzi do kolizji ze scigaczami,
    >>>> czyli nadmierna predkosc i skakanie z pasa na pas. Nie ma szans, zeby
    >>>> zauwazyc.
    >>> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
    >>> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
    >>
    >> A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
    >> To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.
    >
    > A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.
    >
    > Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
    > A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
    > dopuszczalna predkoscia.
    >
    >>> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
    >>> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
    >> Miał.
    >
    > Nie widziales, a piszesz :-)
    >
    >>> 130/70 to znow nie tak duzo
    >> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
    >> wspomnę.
    >
    > O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
    > pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
    > 130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
    > w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
    > styl jazdy
    >
    > No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
    > szybko".
    >
    >>> i powinno wystarczyc czasu do solidnego
    >>> zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
    >>> ..
    >> Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
    >> należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>
    >
    > Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.

    Zasadniczo to właśnie różni miasto od niemiasta i dlatego w mieście
    obowiązuje 50, żeby właśnie taki (i różne inne) manerwy dało się wykonać.

    Bo zakładając że zewsząd może pojawić się ktoś lecący 200km/h, to
    faktycznie jazda w mieście w zasadzie byłaby niemożliwa.

    Do tego w mieście ruch jest tak gęsty że kolizje tak czy siak zdarzać się
    będą. I dlatego też trzeba jeździć z taką prędkością żeby te kolizje nie
    oznaczały pewnej śmierci dla wszystkich wokoło.

    A drogi dwujezdniowe o dwóch pasach ruchu, to już w ogóle są zdradliwe -
    wygląda to "prawie jak autostrada" kierowcy więc pędzą, a tak naprawdę na
    skrzyżowaniu łatwiej o dzwon niż na zwykłych dwukierunkowych o jednym
    pasie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: