-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
<52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
Date: Sat, 14 Sep 2013 23:38:26 +0200
Message-ID: <148bs7c7bduds$.ens817dbq05g$.dlg@40tude.net>
Lines: 75
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.165.111
X-Trace: 1379194706 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 79.184.165.111:58232
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504600
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 22:56:54 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:41:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:
>>>>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
>>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
>>>> pierwszenstwo ?
>>>
>>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
>>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
>>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
>>
>> Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
>> nie wspomnę.
>
> Ale my tu o Oplu - mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
> sie to czy to prawidlowo zrobil :-)
>
>
>>>> To jest dobry przyklad w jaki sposob dochodzi do kolizji ze scigaczami,
>>>> czyli nadmierna predkosc i skakanie z pasa na pas. Nie ma szans, zeby
>>>> zauwazyc.
>>> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
>>> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
>>
>> A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
>> To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.
>
> A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.
>
> Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
> A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
> dopuszczalna predkoscia.
>
>>> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
>>> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
>> Miał.
>
> Nie widziales, a piszesz :-)
>
>>> 130/70 to znow nie tak duzo
>> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
>> wspomnę.
>
> O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
> pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
> 130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
> w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
> styl jazdy
>
> No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
> szybko".
>
>>> i powinno wystarczyc czasu do solidnego
>>> zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
>>> ..
>> Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
>> należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>
>
> Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.
Zasadniczo to właśnie różni miasto od niemiasta i dlatego w mieście
obowiązuje 50, żeby właśnie taki (i różne inne) manerwy dało się wykonać.
Bo zakładając że zewsząd może pojawić się ktoś lecący 200km/h, to
faktycznie jazda w mieście w zasadzie byłaby niemożliwa.
Do tego w mieście ruch jest tak gęsty że kolizje tak czy siak zdarzać się
będą. I dlatego też trzeba jeździć z taką prędkością żeby te kolizje nie
oznaczały pewnej śmierci dla wszystkich wokoło.
A drogi dwujezdniowe o dwóch pasach ruchu, to już w ogóle są zdradliwe -
wygląda to "prawie jak autostrada" kierowcy więc pędzą, a tak naprawdę na
skrzyżowaniu łatwiej o dzwon niż na zwykłych dwukierunkowych o jednym
pasie.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 23:40 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:47 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:49 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:50 k...@g...com
- 14.09.13 23:59 DoQ
- 15.09.13 00:01 jerzu
- 15.09.13 00:04 tá´Ź
- 15.09.13 00:05 tá´Ź
- 15.09.13 00:06 tá´Ź
- 15.09.13 00:07 tá´Ź
- 15.09.13 00:08 DoQ
- 15.09.13 00:20 Tomasz Pyra
- 15.09.13 00:33 tá´Ź
- 15.09.13 00:33 tá´Ź
- 15.09.13 00:35 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=