-
Data: 2013-09-14 23:38:26
Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 22:56:54 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:41:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:
>>>>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
>>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
>>>> pierwszenstwo ?
>>>
>>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
>>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
>>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
>>
>> Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
>> nie wspomnę.
>
> Ale my tu o Oplu - mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
> sie to czy to prawidlowo zrobil :-)
>
>
>>>> To jest dobry przyklad w jaki sposob dochodzi do kolizji ze scigaczami,
>>>> czyli nadmierna predkosc i skakanie z pasa na pas. Nie ma szans, zeby
>>>> zauwazyc.
>>> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
>>> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
>>
>> A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
>> To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.
>
> A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.
>
> Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
> A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
> dopuszczalna predkoscia.
>
>>> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
>>> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
>> Miał.
>
> Nie widziales, a piszesz :-)
>
>>> 130/70 to znow nie tak duzo
>> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
>> wspomnę.
>
> O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
> pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
> 130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
> w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
> styl jazdy
>
> No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
> szybko".
>
>>> i powinno wystarczyc czasu do solidnego
>>> zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
>>> ..
>> Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
>> należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>
>
> Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.
Zasadniczo to właśnie różni miasto od niemiasta i dlatego w mieście
obowiązuje 50, żeby właśnie taki (i różne inne) manerwy dało się wykonać.
Bo zakładając że zewsząd może pojawić się ktoś lecący 200km/h, to
faktycznie jazda w mieście w zasadzie byłaby niemożliwa.
Do tego w mieście ruch jest tak gęsty że kolizje tak czy siak zdarzać się
będą. I dlatego też trzeba jeździć z taką prędkością żeby te kolizje nie
oznaczały pewnej śmierci dla wszystkich wokoło.
A drogi dwujezdniowe o dwóch pasach ruchu, to już w ogóle są zdradliwe -
wygląda to "prawie jak autostrada" kierowcy więc pędzą, a tak naprawdę na
skrzyżowaniu łatwiej o dzwon niż na zwykłych dwukierunkowych o jednym
pasie.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 23:40 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:47 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:49 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:50 k...@g...com
- 14.09.13 23:59 DoQ
- 15.09.13 00:01 jerzu
- 15.09.13 00:04 tá´Ź
- 15.09.13 00:05 tá´Ź
- 15.09.13 00:06 tá´Ź
- 15.09.13 00:07 tá´Ź
- 15.09.13 00:08 DoQ
- 15.09.13 00:20 Tomasz Pyra
- 15.09.13 00:33 tá´Ź
- 15.09.13 00:33 tá´Ź
- 15.09.13 00:35 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=