  • Data: 2014-12-17 19:03:29
    Temat: Re: Pasy niewyzanaczone
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-17 13:38, J.F. pisze:

> [...]
    ,75y,334.46h,80.23t/data=!3m4!1e1!3m2!1szF-VWT1W4SZO
    1ckEBqGQNw!2e0

    > Dlaczego mialby byc ograniczony, skoro nawet jest wymalowana stosowna
    > linia przerywana przy ciaglej ?

    no dobra - ale w razie stłuczki to kto winien? na drodze nie jest
    wyznaczone że ten z prawego ma wylądować na skrajnie prawym więc
    teoretycznie może zająć trzeci pas od prawej?

    > Kto chce w lewo - ten na lewy pas, kto prosto ... lepiej prawy, bo
    > pozniej dwa pasy prosto i dwa w lewo ...
    >
    > No ale byly wybory i widac wyborcom sie podoba taki zarzad drog :-)

    bo Wrocław to szczęśliwe miasto :)

    p.s. wychowałem się w blokach z wielkiej płyty i wszyscy parkowali gdzie
    się da, sąsiad zastawiał sąsiada i było dobrze. Jak ktoś potrzebował
    zapakować meble czy cokolwiek to podjeżdżał pod samą bramę i jeszcze mu
    sąsiad bramę potrzymał żeby miał łatwiej. Ostatnio od zarządcy budynku w
    którym wynajmuję lokal (nowe budownictwo) usłyszałem, że może tu
    postawią szlaban (boczna dróżka), bo jak się będą wprowadzać do nowego
    bloku obok to będą się tu zatrzymywać na rozładunek (!). Ogólnie
    polityka wspólnoty bardzo dziwna, ale spójna z ogólną polityką miasta -
    zlikwidować miejsca parkingowe (deweloperowi bym się nie dziwił bo ma na
    sprzedaż garaże, ale jakbym tam mieszkał to ta polityka by mi nie
    odpowiadała) I wszyscy są szczęśliwi w swym więzieniu bez krat :) A może
    po prostu fajnie patrzeć jak sąsiad wkurwiony chodzi :P

    Łukasz