    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521f63b3$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521fa73d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Partia Kierowców
    Date: Fri, 30 Aug 2013 18:18:35 +0200

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ano to, ze samochód bierze olej bo własciciel nie dba

    O tym właśnie mówię.

    > albo dlatego, ze ma
    > brac a nie dlatego, ze jest stare.

    Tak to sobie tłumacz, pewnie z wiekiem szansa się zmniejsza?

    >Mlode o które własciciel nie dba, olej bierze.

    Nie, bo się je reklamuje.

    > A rozmawiałeś z kims, kto róznicy nie widzi?

    No Ty się cały czas dziwisz.....

    > Pytałem o co ci chodziło z tym stylem jazdy.
    > Zapytalem czy za wolno?
    > Odpisałes, ze wprost przeciwnie.

    No dokładnie.
    Z tego wysnułeś wniosek że przez styl jazdy rozumiem prędkość?
    Chodziło mi o styl jazdy auta, nie kierowcy, który przecież jest ten sam w
    obu przypadkach.

    > To ty chcesz usuwać te stare samochody "BO TAK"?

    Nie.
    Do zadbanych klasyków nic nie mam.
    Do rozlatujących się złomów, jak najbardziej miałbym takie zamiary.

    > Chyba nie chcesz wysnuwac ogólnych wniosków na podstawie jednostkowego
    > przypadku?

    A kto Ci powiedział że to jednostkowy?
    Skoro już Ci napisałem, że nie jednostkowy, skoro brakuje części również do
    wielu innych równoletnich aut AUTOMATYCZNIE?

    > Piszesz o braku czesci do starych bo do jakiegos konkretnego starego
    > brakuje?

    Uważasz, że to jest przykład na odwrotną zależność?

    > Cóż, nie słyszałem, ze brakuej czesci do fiatów.

    A kiedy interesowałeś się dostępnością części np. do Ritmo czy Uno?

    > Ale to nie jest problem starych samochódw tylko niewydolności systemu
    > kontroli takich rpzypadków.

    No a co ja pisałem?
    Zapomniałeś o czym jest wątek?

    > Ja tego nie widze.

    Ale to już nie mój problem, mnie wystarczy że widzę ja i nikt więcej już nie
    musi obserwacji prowadzić.

    > Ostatnio znajomy kupował 3-letni samochód - nie dojechał z miejsca zakupu
    > do domu.

    Bywa.
    Nawet z salonu czasem można nie wyjechać.
    Ale ja jakby nie o tym.

    > Ja troche sie za samochodami najezdziłem. Po jakims czasie przestałem
    > patrzyć na wiek i przestąło miec dla mnie znaczenie 3-4 lata w jedna czy
    > druga strone.

    A ja dokładnie odwrotnie i w tych samych okolicznościach.
    Owszem, na nowych czasem się natnę, jak na Megane, ale czasem nie.
    Ze starociami nigdy tak dobrze nie było.