  • Data: 2013-09-01 11:11:22
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Sep 2013 07:09:33 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Nie, nie jest.

    > No jak się godzę, jak się nie godzę?

    Pisesz ze sie nie godzisz, ale wsiadasz i jezdzisz i placisz.

    Pisac latwo, pisanie nic nie kosztuje, trudniej powiedziec "a nie bede
    zloma tankowal, pojade autobusem" ... i zrobic to, bo powiedziec to
    tez latwo :-)

    > Nie ma zgody z musu.
    > No chyba że uważasz, że 100% Polaków akceptowało komunizm, skoro tu
    > mieszkali i pracowali.

    Pare % zwialo. Paru % sie nie udalo zwiac.
    A reszta akceptowala. Ba - wielu bylo nawet ogolnie zadowolonych.

    >Albo że ja akceptuję ograniczenia prędkości, skoro jeżdżę samochodem po tym kraju.
    >Bzdura i tyle.

    Nie wiem jak ty, ale ja ich tam naprawde nie akceptuje :-)

    > Może dla Ciebie to to znaczy.

    Zawsze mozesz nie zaakceptowac i sie nie polozyc.
    A co ci zrobia - zabija ? :-P

    > Owszem, jak ktoś się godzi.
    > A ja mówię o przypadku braku pogodzenia się.

    Ale ty akurat masz wybor, a nawet wiele.
    I co, pogodziles sie, tankujesz, placisz, jezdzisz,
    ale piszesz ze sie nie pogodziles :-)

    J.