  • Data: 2013-09-01 07:09:33
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1308312252280.2868@quad..
    .

    > I to jest "akceptacja" :)

    Nie, nie jest.

    > Jak nie godzisz, skoro godzisz.

    No jak się godzę, jak się nie godzę?

    > Nie godzisz to wyrzuć grata, albo sprzedaj, dołóż, kup
    > jakiś normalny rower i już.

    A rower to po co?
    Nie narzekam na środki do rozrywki, mówię o środkach transportu.

    > Oczywiście.
    > Akceptacja oznacza również "zgodę z konieczności".

    Nie ma zgody z musu.
    No chyba że uważasz, że 100% Polaków akceptowało komunizm, skoro tu
    mieszkali i pracowali.
    Albo że ja akceptuję ograniczenia prędkości, skoro jeżdżę samochodem po tym
    kraju.
    Bzdura i tyle.

    > Jak pod pistoletem kładziesz się "dobrowolnie", to znaczy
    > że akceptujesz polecenie :>

    Może dla Ciebie to to znaczy.

    > Spieramy się nie o meritum, a o znaczenie słowa.

    Znaczenie jest precyzyjne logicznie, więc jeśli ktoś zapomniał tego dopisać
    w definicji, to popełnił błąd.
    I tyle.

    > "skoro używają to akceptują".

    Nie, bzdura, zrozum to wreszcie.

    > To słowo OZNACZA RÓWNIEŻ "pogodzenie się" z zastanymi warunkami.

    Owszem, jak ktoś się godzi.
    A ja mówię o przypadku braku pogodzenia się.