  • Data: 2013-08-31 22:52:19
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Aug 2013, masti wrote:

    > zdajesz się nie zauważać, ze sumarycznie bedzie to dużo droższe niż
    > zasiłki.

    Nie.
    NIE BĘDZIE.
    Już pytałem ile zasiłków kosztuje łopata, ale to jest bardzo
    drobna sprawa, gdzies z boku.
    Byłoby wtedy "droższe", ale niewiele.
    Istotne jest to, że biorący nieprzysługujące zasiłki
    (bo pracują "na czarno") zostają uziemieni i wyłączeni
    z szarej strefy.
    Wyłączenie WSZYSTKICH deklarujących bezrobocie kładzie
    na łopatki tych którzy z "szarostrefowych" robotników
    korzystają.

    > Czyli tego celu co zakładasz nie osiągniesz.

    Zakładasz że jaki procent "wygnanych na roboty" będzie
    wolał się przyznać, że *ma* jakąś tam pracę, której
    nie ujawnia?
    Jeden czy siedemdziesiąt?

    pzdr, Gotfryd