  • Data: 2013-08-31 13:36:40
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1308310031270.2804@quad..
    .

    > To jest właśnie akceptacja.

    Nie, to jest "nie chcem ale muszem".

    > Akceptacja nie oznacza wyłącznie "podobania się", oznacza
    > RÓWNIEŻ "przyjęcie do wiadomości" czegoś co się nie podoba.
    > Pogodzenie się z rzeczywistością.

    No ale ja na przykład NIE GODZĘ się z rzeczywistością, więc chcesz mi
    wcisnąć, że ją akceptuję, bo nie kupiłem BMW z dużym dieslem? ;-)
    Nic bardziej mylnego.

    > To dlaczego piszesz o przeciwieństwie?

    Nie, dlatego że w tym przypadku nie występuje to o czym piszesz, tylko to o
    czym piszę ja.

    > GODZI SIĘ.

    Nie godzi się.

    > Jakby się nie godził, to jechałby autobusem

    Na to też się nie godzi, nawet bardziej.
    Co dalej proponujesz?

    , dałby się
    > zastrzelić albo postanowił umrzeć z głodu

    Nie każdy jest aż tak zdesperowany.
    Ja na przykład wolę jechać innym autem, bo nie akceptuję na codzień cech
    youngtimera, więc po co próbujesz mi wcisnąć, że jest dokładnie odwrotnie?

    >, ale NIE
    > używał czegoś czego nie akceptuje.

    Nie każdy ma taki wybór, niektórzy muszą używać coś, czego nie akceptują.