  • Data: 2009-08-21 21:16:39
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:

    > zaraz , zaraz.
    > wcale nie prosiles o krytyke a tym bardziej konstruktywna.
    > jedynie zapraszales do galerii , a zaproszenie do galerii nie jest
    > jednoznaczne z zaproszeniem do krytyki.

    jeśli nie napisałem tego bezpośrednio, to kładę uszy po sobie... ;-) teraz
    kto chce, może się po mnie przejechać, byle konstruktywnie... ;-D No i po
    pierwszej galerii przede wszystkim, bo druga to zbiór fotek
    imprezowo-pijackich za wyjątkiem jednego HDR-a i paru przypadkowo dobrych
    ujęć, w tym jednego moim zdaniem świetnego portretu strzelonego w zasadzie
    przypadkiem (chociaż potrafię powtórzyć, to wtedy był to efekt
    niezamierzony... ;->)... ;-D

    --
    pzdr
    meping