eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Date: Mon, 24 May 2010 20:28:35 +0200

    W dniu 2010-05-23 13:29, TheOne pisze:

    > A jednak kompleksik. MOJE CZYSTE SZYBKIE BMW.
    > Żal.

    Rozumiem, że wszyscy właściciele czystych aut mają kompleksy
    bo jeżdżą czystymi autami? Rozumiem, że jeżdzenie brudnym
    autem i uskutecznianie druciarstwa, to oznaka męskości?
    Prawdziwi faceci to brudasy, a czyści to pedały i kompleksy?
    Cyli TY jako PRAWDZIWY facet bez kompleksów myjesz
    auto 2 x w roku. Gratulacje.

    > Ja tu nic dziwnego nie widzę.
    Jasnowidz? Byłeś tam?

    > Wyprzedziłeś go i jechał w pewnej odległości za tobą widząc jak ktoś na
    > twój widok puka się w czoło.
    > Gdzie ty znowu widzisz problem.
    W ciągu dnia z dystansu 60 m widzisz kierowce innego auta przez dwie
    szyby na tyle dokładnie, że widzisz co robi? Sokole oko.

    > Punto Ci siedział na zderzaku? ROTFL. Najpierw piszesz że nie jeździsz
    > grzecznie bo masz czyste BMW a potem mówisz że ci stary punto usiadł na
    > zderzaku. BMW 535d a on ci starym, brudnym Punto na zderzaku siedział?
    > Albo koloryzujesz i łżesz jak pies albo driver punto miał 2 turbiny.

    Oczywiście to ja koloryzuje, a autor wątku, jest bardzo wiarygodny.
    Pisałem, że również nie jest święty i prawda leży pośrodku, ale widzę,
    że PMS wyrok wydało, bo to najprościej. Wyzwać od chujków.. to rozumiem
    jest szczyt kultury.

    > Dojechał do pracy, napisał i co? Jezu, człowieku, z jakich ty pierdół
    > robisz problem.

    U mnie w firmie reguilamin pracy mówi, ze komputery w firmie są do celów
    służbowych i za takie rzeczy się wylatuje, bo to demotywujące dla reszty
    zespołu.

    > Miał punto, przyjechał do pracy i napisał na PMS (przecież się
    > okleiłeś), zobaczył że ktoś sie popukał w głowę, siedział na zderzaku
    > itp. No co to za argumentacja?!
    > Ja tu widzę debila w BMW który jakimiś kretyńskimi argumentami chce
    > ukryć to że jeździ jak debil. To że kolo ma punto to nie znaczy że nie
    > może się zdenerwować, nie może ocenić jazdy kolesi w dużym, czystym BMW?
    > To chyba ty masz problem.

    Jak ja bym miał pisać o każdej sytuacji, gdzie widzę chamstwo na drodze,
    to godzinę dziennie miał bym o czym pisać. Zresztą chamstwo to mnie
    wali bo się przyzwyczaiłem, gdyż jest przewidywalne. A głupota nie.

    > To zależy od tego jak było naprawdę. Jeśli było tak jak mówi facet w
    > starym, brudnym punto to masz za co przepraszać.
    > Twojej wersji niestety nie usłyszeliśmy. Może trudno coś rozsądnego
    > wymyślić?
    Co tu wymyślać. jechałem jak jechałem i co z tego. Jak by była policja
    to skończyło by się mandatem i koniec.

    > Przecież nikt Ci nie każe.
    i bardzo dobrze.

    Każdy z nas na szczęście jest inny. Jedni jeżdżą BMW, inni fiatami
    a jeszcze inni zmieniają auta co 2 miesiące. No i bardzo dobrze.
    Gdyby wszyscy jeździli takimi samymi autami, to by było beznadziejne.