eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-25 07:07:23
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Nooo pięknie, widzę, że się rozkręcasz. Podpowiem Ci - niezależnie od
    > powodu, dla jakiego kogoś określasz "debilem", "ciołkiem" czy
    > "chujkiem", to jest to wyzywanie.

    Powod jest bardzo wazny.
    Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to
    potwierdza).
    Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.
    Do tego myslisz, ze jak sie o kims zle wyrazisz nie uzywajac slow
    ogolnie przyjetych za wulgaryzmy to nikogo to nie obraza, a sam
    reprezentujesz wysoka kulture i inteligencje.
    Na szczescie inteligentni ludzie wiedza co o takich osobnikach ja Ty myslec.

    > Możesz używać słów jakich chcesz, tylko potem śmiesznie to wygląda w
    > zestawieniu z wypowiedziami, że za chwilę ktoś wyskoczy i zacznie
    > wyzywać od czegoś tam.

    Widzisz, nie forma jest wazna, a sens.
    Ale wiem ze zbyt wiele od Ciebie wymagam.

    > Wiem, wiem, Twa mądrość pozwala Ci na zupełnie swobodne używanie słów
    > ogólnie przyjętych (jeszcze nie wiem kto i do czego je ogólnie przyjął -
    > być może na Ciebie w pracy tak wołają, dlatego uważasz, że są ogólnie
    > przyjęte), a my powinniśmy ze skromnie spuszczonym wzrokiem przyjąć ten
    > zalew mądrości, który dzięki Tobie spływa na nasze (niekoniecznie
    > posiadające BMW) osoby.

    Wylej swe madrosci w watku z ktorego uciekles, po tym jak nie udalo Ci
    sie sprowadzic dyskusji na inny tor, a potem do absurdu.
    Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu
    probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

    --
    Karolek