eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-23 17:50:39
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mjhiv5h2ahvtkaa9l1so2u05ijbjq29163@4ax.com...

    > Mogles sie usmiechnac i napisac ze tylko troche przesadziles, ale
    > wolisz brnac dalej.

    To może jeszcze mam Ciebie przepraszać za Twoje chamstwo ?

    > To czym niby jezdzisz i jaki masz rozmiar opon ?

    A jakie to ma znaczenie ?

    > Nie ma na naszych drogach 30cm kolein, bo by 90% aut nie przejechala.

    Ty nie widziałeś.
    Ja miałem okazję w takie koleiny wjechać

    > Chyba ze masz na mysli jakies blotniste bezdroza.

    Nie. Asfaltową jezdnię na DK1.
    Koleiny powstały na skutek zatrzymywania się i ruszania z tego miejsca
    ciężarówek. Bezpośrednio przed skrzyżowaniem.
    Pisałem o koleinach 30-40cm, bo później podjechałem w to miejsce, żeby
    zobaczyć jak to wygląda i ocenić. Nie mierzyłem, ale na oko było to ok.
    30-40cm pomiędzy wgłębieniami, a wybrzuszeniami asfaltu.
    Prawie wszystkie osobówki jeżdżą w tym miejscu lewym pasem, a prawym
    ciężarówki. Nie wiem co mnie wtedy podkorciło, zeby zjechać idiocie
    zapierniczającemu tak na moje oko spokojnie 150km/h. Ja tam jechałem z
    prędkością ok. 70km/h. Wpadłem w najgłębszą koleinę jedną stroną samochodu
    tak, że podwoziem przejechałem po wybrzuszeniu koleiny, a koła straciły
    kontakt z asfaltem. Zarzuciło mnie i wyrzuciło z koleiny. Jakoś udało mi się
    opanować kierownicę i utrzymać tor jazdy po wybrzuszeniu koleiny. Przy tym
    rozwaliłem osłonę silnika, chlapacz oraz uszkodziłem katalizator i tłumik.
    Katalizator na szczęście tylko się lekko wgniótł, ale tłumik o mało całkiem
    się nie urwał. Jeszcze tego samego dnia musiałem jechać wymienić uszkodzony
    tłumik. Nie dało się go pospawać, ponieważ został zdeformowany. Tak więc
    chyba jesteś w stanie sobie wyobrazić jak mocno musiałem przyszorować
    podwoziem ?
    Wpakowałem się w te koleiny, bo tak jak Ty teraz nie wierzyłem, że mogą być
    aż tak głębokie. Od tamtego dnia nie zjeżdżam palantom z lewego pasa jak
    widzę na prawym koleiny, a w szczególności jak jadę DK1.

    > Ale plytsze sa, a na paru cm wody tez mozna sie poslizgnac.

    To było lato, mocno grzejące słońce i ani grama wody.