eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Fri, 15 Dec 2023 23:55:42 +0100

    Dnia Fri, 15 Dec 2023 22:30:18 +0100, heby napisał(a):

    > Wyszukiwarką facebooka. Podpowiada wiele rzeczy, w tym grupy.
    >
    > Zacznij od wpisania w facebooka "grupa foo" i w pierwszej kolejnosci
    > dostaniesz kilka trafionych grup w temacie foo.
    >
    > Zaznaczam, że wiele grup jest tylko z polecenia i nie są znajdowane
    > przez wyszukiwarkę. Musisz mieć linka od kogoś, kto tego linka może
    > wygenerować.
    >
    > Do wielu grup nie da się zapisać wprost, należy najpierw poprosić (co
    > czasami związane jest z jakąs formą egzaminu, np. musisz odpowiedzieć na
    > jakieś pytanie związane z tematyką grupy). Moderator podejmie decyzję
> [...]

    Chyba raczysz Waść żartować.

    Jak wyszukać konkretną informację, np na zadany temat w okresie
    kwiecień-maj?
    Jak wyszukać konkretną treść umieszczonąprzez konkretną osobę?
    Jak znaleźć odpowiedzi na jakiś temat?
    Szukanie po substringach raczej nie istnieje.
    Szukanie z warunkami logicznymi (typu AND, OR) na pewno nie istnieje.

    To coś jest podobne do "wyszukiwarki" w MS-Outlook, która nic nie umie w
    porównaniu z chociażby kombajnem wyszukującym w The Bat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam