  • Data: 2014-11-04 15:41:19
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-04 15:13, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Niestety, zebys mnie nie wiem ile czasu pzrekonywal: mnowtwo rzeczy
    > jest w Polsce popierdolonych. Wiec mnie nie pzrekonuj ze jest cacy. W
    > Polsc czekow mi ewidentnie brakuje. A teza "wszysko moge zalatwic
    > internetem lub smartfonem" jest idiotyczna.

    Chcesz powiedzieć, że brak czeków powoduje, że trzeba chodzić do banków?

    > Jak mam dac htdraulikwoi
    > 1500 zlotyc hza usluge? Musze leciec do bankomatu i przyniesc pieniedz
    > w zebach. W Ameryce wypisuje czek

    Robisz przelew na telefon - jeśli nie masz gotówki.
    Czeki są niewygodne i dlatego już nieużywane w krajach o wysoko
    rozwiniętych usługach bankowych. Wprowadzanie ich do użytku dla jednej
    operacji rocznie gdy rzeczywiście mogły by się przydać jest IDIOTYCZNE

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om