  • Data: 2014-11-04 16:08:51
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Niestety, zebys mnie nie wiem ile czasu pzrekonywal: mnowtwo rzeczy
    >jest w Polsce popierdolonych. Wiec mnie nie pzrekonuj ze jest cacy. W
    >Polsc czekow mi ewidentnie brakuje. A teza "wszysko moge zalatwic
    >internetem lub smartfonem" jest idiotyczna. Jak mam dac htdraulikwoi
    >1500 zlotyc hza usluge? Musze leciec do bankomatu i przyniesc
    >pieniedz
    >w zebach. W Ameryce wypisuje czek

    A u nas prosisz o nr konta, dostajesz wizytowke z nr, wklepujesz w
    komputer i przelewasz.
    Oczywiscie hydraulik musi ci wierzyc ze przelejesz ... ale tak samo
    musi ci uwierzyc ze czek ma pokrycie.
    Ryzyko tylko o zabek wieksze.

    Gdzies tam w tle mamy sprawe VAT, faktury lub paragonu fiskalnego, ale
    to osobny temat.

    Powtorze - w Polsce nie ma czekow nie dlatego ze mnostwo rzeczy jest
    popierdolonych, tylko
    DLATEGO ZE ZBYT DUZO CZEKOW BYLO BEZ POKRYCIA.

    Dziwi mnie tylko ze nie ma tego problemu w USA.
    A moze jest, bo "Cash only" tez jest tam znany :-)

    P.S> Nie twierdze ze w Ameryce nie ma popierolenia. Ale mieli 100 z
    >hahiem lat wiecej niz Polska zeby sie zoptymalizowac.

    No widzisz, a nasze banki poszly dalej w kierunku optymalizacji,
    przelewasz hydraulikowi na nr telefon, po chwili on dostaje sms ze
    pieniadze sa do dyspozycji i wszyscy sa zadowoleni.
    Po cholere jakies czeki ?

    J.