  • Data: 2014-11-04 16:19:36
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-04 15:53, masti pisze:

    > nie. sugeruję, że są inne wyszukiwarki.

    Ja nie pytam czy są inne wyszukiwarki. tylko jak mnie można namierzyć w
    googlach, skoro _teoretycznie_ nie używam produktów tej firmy?

    > skoro nie chcesz amerykanom to możesz swoje dane przekazać chińskiej
    > słuzbie bezpieczeństwa
    > http://www.baidu.com/

    A jaka jest różnica, która bezpieka będzie je mieć. Bezpieka to
    bezpieka. Czy to NSA, czy baidu, czy NKWD to przecie bez różnicy.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,